vingle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvilken ekstern\"bærbar" harddisk er å anbefale? * den skal brukes til lagring ved videoredigering * den skal brukes til lagrinf av musikk og bilder * 150G ->300G en plass noen som har noen gode anbefalinger? Lenke til kommentar
vingle Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 dette treneger jeg litt svar på kjapt. jobber med noen prosjekt, men vil ikke kjøpe "katta i sekken". veldig kjedelig å kjøpe en harddisk som kræsjer for et godt ord, eller er for treig.. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tja, det er vel ikke så mange disker som tar utgangspunkt i at de skal kræsje med det første Selv har jeg sluttet å kjøpe fullblods usb disker og kjøper disken løs og et usb 2 kabinett som jeg setter disken i. western 200gb til 980 + rimelig usb kab til ca 300 kr ikke noe å si på den prisen. X. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ville ha gått for ein som ogso har firewire. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg tror du trygt kan kjøpe Western Digital, Maxtor og Lacie uten å være redd for at de kræsjer. Jeg har selv 1stk WD som er bygd av WD og en stk WD disk med et kabinett fra psdata (ikke å anbefale). mpx og netshop sine Lacie disker har komt bra ut i tester på hastighet og kr pr Gb men skal du ha disken idag så får du ikke kjøpt de diskene på elkjøp o.l Ville nok gått for usb2/firewire løsning da dette gir deg større fleksibilitet, men ikke la deg lure av Western Digital sine løsning er med kortleser osv da disse er utrolig dyre pr Gb Endret 8. oktober 2004 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå