Gå til innhold

TES: Morrowind klikker å hopper ut i Windows


Anbefalte innlegg

Dette er meget irriterende, det skjer ganske ofte og plutselig. Må ofte gjøre masse dritt på nytt å dette gjør det til et ekstremt dårlig spill i mine øyne. Like før jeg slenger stålkanter på CDene å slenger de i trynet på butikkmannen. Det verste er at 4 av kompisene mine har det samme problemet. Er det noen her som har det, og vet råd ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er meget irriterende, det skjer ganske ofte og plutselig. Må ofte gjøre masse dritt på nytt å dette gjør det til et ekstremt dårlig spill i mine øyne. Like før jeg slenger stålkanter på CDene å slenger de i trynet på butikkmannen. Det verste er at 4 av kompisene mine har det samme problemet. Er det noen her som har det, og vet råd ?

Følg denne linken. Hvis du følger anvisningene burde det (forhåpentligvis) virke litt bedre.

Lenke til kommentar

Les LOGG filen. Den forteller hva som er problemet. Har spilt MW på to dataer flere ganger, aldri hatt crash til desktop. Har dog hatt feilmedinger, men alltid trykt "ok" og fortsatt.

 

Men skal fortelle om problemet mitt akkurat nå: Installerte MW påny (tredje gang) og ver-1 var ok. Patched til "european 1.2 , og spillet ble dødt, ville ikke starte. Instalerte deretter på ny+patch, men det kom ingen vei. Så fikk jeg en fiks ide, den franske patchen OPPÅ dette mølet. DA virket det. Idiotisk, men det virket, har spilt med det i 40-50 timer nå. Merkelige greier. Så jada, tviler ikke på at MW er NØPENT. Det tåler ikke mye, hvis noe er feil. Veldig avanserte greier. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...