Gå til innhold

Den store Rome Total War tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et spørsmål angående rtw. Jeg har en kamerat som har fått kreft og skal tilbringe endel tid på sykehuset. Han ville da ha hjelp til å finne en laptop som han kunne spille det meste på og spesielt rtw. Jeg har forstått det slik at dette spillet kan være ganske krevende.

 

Det jeg lurer på er. Jeg skaffet ham en 2ghz pentium m, med 1024 mb minne og 9700 mobility kort. Holder det til å spille rtw med ok oppløsning eller er det så krevende at selv dette ikke holder? Fant ingen som hadde bedre skjermkort enn dette.

Ingen som kan hjelpe meg litt med dette? :)

Lenke til kommentar

kjipt at kameraten din har fått kreft.

jeg er ikke sikker, men jeg tror den pcen holder til å kjøre rome. er litt usikkert på grafikk kortet men den har nok av RAM og ghz.

selv har jeg en AMD xp 2400 og 512mb RAM og jeg klarer å kjøre rome helt fint.

du kan sikkert skru av skygger og sette unit size på medium og sånt sånn at det ikke lagger under slagene hvis det gjør det.

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål angående rtw. Jeg har en kamerat som har fått kreft og skal tilbringe endel tid på sykehuset. Han ville da ha hjelp til å finne en laptop som han kunne spille det meste på og spesielt rtw. Jeg har forstått det slik at dette spillet kan være ganske krevende.

 

Det jeg lurer på er. Jeg skaffet ham en 2ghz pentium m, med 1024 mb minne og 9700 mobility kort. Holder det til å spille rtw med ok oppløsning eller er det så krevende at selv dette ikke holder? Fant ingen som hadde bedre skjermkort enn dette.

Ingen som kan hjelpe meg litt med dette? :)

Prossesoren og rammet kommer til å funke fint. Må holde en liten pekefinger på skjermkortet derimot. Skjermkortet holder sikkert til å spille med unitsize på normal og ok oppløsning, men hvis du hadde funnet en laptop med bedre skjermkort hadde det vært å anbefale.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Det er nettopp det som er problemet. Sirka alle innleggene om RTW er sammlet i 3 tråder, og ledelsen har det for seg at det er er spillene med flest tråder som fortjener egen kategori. Dette er jo helt på trynet da vi har 451 poster (med denne) i denne ene posten. Jeg beklager hvis noen av admin-folka eller moderator-folka føler seg støtt, men synes bare at det er litt rart det at dere teller tråder og ikke innlegg.

Lenke til kommentar
Det er nettopp det som er problemet. Sirka alle innleggene om RTW er sammlet i 3 tråder, og ledelsen har det for seg at det er er spillene med flest tråder som fortjener egen kategori. Dette er jo helt på trynet da vi har 451 poster (med denne) i denne ene posten. Jeg beklager hvis noen av admin-folka eller moderator-folka føler seg støtt, men synes bare at det er litt rart det at dere teller tråder og ikke innlegg.

ja alt det betyr er at ROME spillere er mer ryddige en andre spillere :!:

Lenke til kommentar
Det er nettopp det som er problemet. Sirka alle innleggene om RTW er sammlet i 3 tråder, og ledelsen har det for seg at det er er spillene med flest tråder som fortjener egen kategori. Dette er jo helt på trynet da vi har 451 poster (med denne) i denne ene posten. Jeg beklager hvis noen av admin-folka eller moderator-folka føler seg støtt, men synes bare at det er litt rart det at dere teller tråder og ikke innlegg.

ja alt det betyr er at ROME spillere er mer ryddige en andre spillere :!:

 

Hehe, Stemmer nok det.

 

Vel dro på en liten "oppdagelsesferd" og fant disse "godkjente" trådene.

 

denne tråden :p

og min tråd: Rome Total War - Hva synes du? :D

Også har vi jo Orresneis bildetråd her

og her er en til tråd som jeg har laget: Patcher og mods til Rome Total War

EDIT: og her er en tråd gunfreak19 har starta

 

Øhhh Tabbe fant visst bare en ekstra :hrm:

 

Det finnes selvfølgelig fler tråder men dette er for det meste support tråder eller

"om-igjen-tråder" (hermetråder)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Carnifex : Jeg vil tro at kameraten din vil ha få/ingen problem med å kjøre RTW på middels instillinger.

Tusen takk for svarene folkens. Et bedre skjermkort er nok utelukket nå så jeg håper han blir fornøyd. :) I følge legene kommer han til å bli helt frisk igjen, men en måned på sykehus hadde nok vært et helvete uten maskin for en spillegal fyr som ham ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...