Gå til innhold

Den store Rome Total War tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De gjør stort sett det. Det varierer egentlig. De angriper ikke, men hvis de blir angrepet så sloss de tilbake, de står ikke bare og blir drept. Jeg vet faktisk ikke med archers og skirmishers osv. Noen andre som vet?

 

Herr Brun

hvis du har på fire at will, skyter de på allt inne rekkevidde ihvertfall. av og til følger de etter også(utrolig irriterende) :hrm:

 

enkelte uniter kan også angripe uten å ha fått beskjed. da står det ''may charge without orders'' eller no sånnt på 'buyscrollen'

Lenke til kommentar
Spiller med Selucid for øyeblikket!

 

Får inn ca 15-30k pr runde (Haldri fått så mye penger med noen andre factions) - nett utslettet egypt! (noe som egentlig e enkelt til å begynne med! Før de blir mektig!!!) :tease:

 

 

Noen Spørsmål

Hvor mye peng pleier dere å tjene pr runde?

Pleier dere å bruke GROUP funksjonen? - Er det noe bra?

Hvilken FACTION liker DU å spille med?

 

Jeg har testet Bruti, Egypt, Juli,Carthage folka, og nå spiller jeg med selucid.

Sistnevnte er den jeg har likt best til nå!

 

Egypt liker jeg ikke så godt (har ingen anelse om hvorfor) ... :)

Bruti og Juli er ireterende til tider på grunn av Senate!!!

Carthage er jo gøy! - men liker ikke det at de har 2 byer i africa og en by mitt på en øy og en by i spania. Blir så mye rot!!

Spiller også med Selucids, og synes de er veldig bra. Får også inn masse penger, var oppe i over en mill en stund :) Wonderene hjelper mye

 

Har kjøpt bort utallige store hærer, kjekk funksjon hehe

 

En ting jeg plages med, kanskje noen kan hjelpe. Har en stor flåte med de beste båtene(quadrireme eller noe sånt) som har ganske mye experience. Får ikke reparert skadene på dem. Skjønner ikke hvorfor. Når jeg setter dem på retrain så blir de bare stående i køen i byen og ingenting skjer. Noen som vet grunnen til det?

Lenke til kommentar

Jeg tror det er en slags sperre i spillet som gjør at du ikke kan bruke "retrain" på tropper som har mer enn 3 i experience. Så når troppene har 3 i experience, så bør de omtrenes. Det er nemlig siste mulighet til å på fylt opp troppen.

 

Ellers tror jeg at retrain bør funke på alle dersom du skal oppgradere våpen og skjold, men ikke å få opp antall soldater/båter igjen.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er en slags sperre i spillet som gjør at du ikke kan bruke "retrain" på tropper som har mer enn 3 i experience. Så når troppene har 3 i experience, så bør de omtrenes. Det er nemlig siste mulighet til å på fylt opp troppen.

 

Ellers tror jeg at retrain bør funke på alle dersom du skal oppgradere våpen og skjold, men ikke å få opp antall soldater/båter igjen.

Finnes ingen slik sperre etter det eg vet.

Lenke til kommentar

Folk har nå forskjellig smak når det gjelder spill da! Noen liker mora og andre liker dattera som det heter.

 

Jeg synes det er et bra spill, gir meg litt den følelsen jeg hadde når civilization kom for første gang for mange år siden, selv om det er et mye bedre spill sett i forhold til når det kom. Jeg har kastet bort mange timer på civilization hehe.

Lenke til kommentar
Folk har nå forskjellig smak når det gjelder spill da! Noen liker mora og andre liker dattera som det heter.

 

Jeg synes det er et bra spill, gir meg litt den følelsen jeg hadde når civilization kom for første gang for mange år siden, selv om det er et mye bedre spill sett i forhold til når det kom. Jeg har kastet bort mange timer på civilization hehe.

Det er et bra spill egentlig. Mange forskjellige units :D Men litt kjedelig... Liker morra di jeg :D:p

Lenke til kommentar

Finnes det en mod til Rome - Total War som gir deg større kapasitet til en hær?

jeg har spilt spillet en del og er veldig fornøyd men det er en ting jeg har savnet som jeg har sett på noen filmer/trailere o.l hvor det er flere tusen soldater(blir sikkert litt vanskelig å kontrolere men :p) som ser skikkelig fett ut!

Lenke til kommentar
Det visste jeg faktisk ikke. Har ikke lest Ringenes Herre så grundig.  ;) 

 

hehe... da må du gjøre det da vettu:P

 

*håper intenst på en LOTR mod :dribble::dribble::dribble::dribble::dribble: *

 

noen andre som er sugne på det?? :hmm:

Ingen andre en meg som mener at LOTR begynner å bli litt oppbrukt? det kommer jo en LOTR-mod til nesten alt, like før jeg ikke takler mer LOTR...

Lenke til kommentar
Finnes det en mod til Rome - Total War som gir deg større kapasitet til en hær?

jeg har spilt spillet en del og er veldig fornøyd men det er en ting jeg har savnet som jeg har sett på noen filmer/trailere o.l hvor det er flere tusen soldater(blir sikkert litt vanskelig å kontrolere men ) som ser skikkelig fett ut!

 

Får lett flere tusen soldater hvis du stiller på unitscale på Options - Video - Advanced - Unit Scale : Huge (eller noe lignende)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...