sargon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hey jeg har lurt på å kjøpe meg shuttle.. og har lyst å beholde så mye av det jeg har i pcen som mulig... amd athlon xp3000+ barton Nvidia Geforce 4 TI4800 SE 128mb 80 gb hardisk vet ei hvordan :o 512 ddr ram er det SN45G som er den rette shuttlen? bør jeg kjøpe en S-ATA hardisk for bedre plass? Vil den bråke veldig? evt hvordan ram og grafikkort bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) tror sn45g er den rette ja, IDE og SATA er det ikke så mye merkbar forskjell på. eneste er at sata har litt større overføringshastighet og mindrekabel, men det er litt stress å innstallere OS på en sånn... Edit: Feilpost btw Endret 7. oktober 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
sargon Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ok har 2 x 256 ddr cruical 333mhz ram Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 det går fint det , om du ikke har skjermkort kommer det ann på hvor mye penger du har tenkt til å bruke på det da. spiller du mye eller er det en data du jobber på? alt det andre burde gå bra. får med alt du trenger på et hovedkort i en shuttle omtrent. Lenke til kommentar
sargon Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 den brukes bare til gaiming.. osv Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Husk å kjøpe V2 av SN45G, da (SN45GV2). Denne har kraftigere strømforsyning som er stillere. Og; Shuttle SN45G har ikke SATA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå