Goodall Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) les nederste innlegg i posten Endret 13. oktober 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 ingen som har noen forslag? hadde vært fint å kunne bestilt, slik at den hadde blitt sendt i dag Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har selv meget god erfaring med ZM80CHP. Har montert dette på flere 9700Pro/nonpro og 9600 XT/PRO uten noen problemer Synes jo de zalman kjølerne ser veldig like ut, så da ville jeg kjøpt den som er på tilbud. (Kan dessverre ikke garantere at det er samme, kontakt microplex for dette.) Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Har selv meget god erfaring med ZM80CHP.Har montert dette på flere 9700Pro/nonpro og 9600 XT/PRO uten noen problemer Synes jo de zalman kjølerne ser veldig like ut, så da ville jeg kjøpt den som er på tilbud. (Kan dessverre ikke garantere at det er samme, kontakt microplex for dette.) siden du har god erfaring med ZM80CHP og det er den som er på tilbud blir det den tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 ZM80CHP OK i dag fikk jeg henta min ZM80CHP, det jeg lurer på er siden jeg har Artic Silver 5 , bør jeg bruke den i steden for den Thermal Greace greia som følger med til å bruke på GPU'en? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 OK i dag fikk jeg henta min ZM80CHP, det jeg lurer på er siden jeg har Artic Silver 5 , bør jeg bruke den i steden for den Thermal Greace greia som følger med til å bruke på GPU'en? Ja. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mulig jeg har feil her, men er ikke Artic Silver goop, mens det som følger med er Greace (lim)? Hvis dette stemmer burde du værtfall ikke gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå