V0ltninja Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå har jeg nedlastet updateringen til siemens s65 og jeg får den ikke å funke selv om jeg følger alt det som står instruksjonen når skal updaterer telefonen. Ka er problemet, er det noen som vet det?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvilken kabel bruker du? DCA-510 er den som funker best. DCA-540 funker ikke til oppgradering. Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har en usb kabel 540 og du sier man må ha en 510, går det an og bruke usb kabel 500? Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har en usb kabel 540 og du sier man må ha en 510, går det an og bruke usb kabel 500? Ja, DCA-500 kabelen funker den å! Har selv en 510-kabel som funker helt greit.. Lenke til kommentar
adale Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sannsynligvis så har du et nvidia chipset i hovedkortet ditt og det er det definitivt problemer med. Prøv på en anne Pc eler en laptop og det burde gå. Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå har jeg greid update telefonen men skal si at jeg ikke er så fornøyd med forbedringen, faktis så synes jeg det ikke har nesten blitt noe bedre bare at video avspilleren har blitt bedre (lagger mindre) og kanskje bitte lite gran Cameraen. Håper på at den neste updaten blir bedre på S65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå