Loudmouf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei! Har fått en oppgave til i morgen, jeg skal finne ut diverse ting om dette stoffet, men jeg har problemer med å finne ut om stoffets vanligste kjemiske og hvilke stoffer det reagerer med. Noen her som vet det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 http://en.wikipedia.org/wiki/Beryllium Du kan lese der for litt informasjon... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det sto mye bra stoff på den wikipedia-lenken. Trådstarter: jeg har studerer kjemi nå, og har derfor sånn høvelig oversikt over fagbegrepene som ble brukt i artikkelen. Si i fra om du trenger deler av den oversatt eller forklart! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Trådstarter: jeg har studerer kjemi nå... Har du studerer kjemi nå? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ai, det ble ikke helt hundre. Stryk det som ikke passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå