Kmo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg holder på med det første bilanlegget og er kommet til å legge opp signalkabel fra spillern til forsterker... Lurer på om noen har noen tips til en god kabel på rundt 4-5m til max 500kr? Holder også på å legge opp strøm og bruker da minst 40mm på strømkabel til forsterkeren, den skal gå på brokoblet på 1000w i 4ohm..er en RF Power1000a2 På spilleren tenkte jeg å bruke 10mm...hvordan synes dere dette høres ut? Er litt usikker på høytalerne, er et par JBL Decade på 150w rms, noen som har forslag til tykkelse på de kablene? Har også sett en del tips ellers på forumet og pakker signalkablene inn i folie og legger strøm og signal hver for seg....og skal ordne god jording Lenke til kommentar
Defus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 bruker 16mm for å få lyd i subbene eg :!: Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Prøv om du kan få tak i Intertechnik, Knu Konzept eller lignende. Banker Monster/Stinger mm Lenke til kommentar
Kmo Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Ok, takk for tips, skal se om jeg får skaffet det Fant en importør som muligens kan skaffe meg kabler fra Knukoncept... Noen som har noen tips til hvor tykke kabler jeg skal bruke på høytalerne? De blir vel en 4-5m lang... Endret 8. oktober 2004 av Kmo Lenke til kommentar
sfh Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 www.musicaltransparency.com skaffer sikkert KnuKoncept mvh, stig Lenke til kommentar
Defus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 apropo www.musicaltransparency.com, di der eton sq høytaleran demmes, e dem vært den der høye prisen? Lenke til kommentar
Kmo Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 www.musicaltransparency.com skaffer sikkert KnuKonceptmvh, stig Det var der de sa de kunne det ja Supert hvis de får fikset det, spurte om de kunne skaffe høytalerkabler og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå