iDEA-L Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Yo... Har et Logitech-tastatur som stort sett er veldig bra. Men, det er sånn f-tastelås på det, hvor man switcher mellom å bruke f-tastene som F1-12 og sånne spesialknapper som f.eks undo, redo, print, osv... Pr default når jeg slår på maskinen så er denne slått av, altså F-tastene funker som disse spesial-greiene. Det er sinnsykt irriterende da jeg aldri bruker spesialfunksjonene, men ofte f-tastene... Og jeg husker aldri på å slå på f-tastelåsen før jeg har sittet å ergret meg grønn i 5 minutter over at f-tastene ikke funker.... Spørsmålet er... Kan jeg fikse det sånn at denne pr default er slått på når jeg starter maskinen?? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Min står på F-lås hele tiden, eneste gangene den må slås på, er når jeg har tatt bort strømmen bra maskinen, altså trekt ut kontakten, eller slått av bryter på PSU. Jeg bruker ikke programvaren som fulgte med, men kun XP sine drivere, og alle funksjoner funke bra. Har Logiteck Internet Navigator SE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå