Simkin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) litt dum Topic men skal ha tak i ett spill (fra dc++ hvis det er lov å si sånt her) men problemet er att det er 4 cd'er der de 3 første er på 799mb har lasta ned spill som er på flere cd'er før å da har jeg måtte brenne dem inn før jeg fikk installert dem.. men hvordan skal jeg få brent i en fil på 799mb inn på en cd?? har ikke dvd brenner.. hvis deamon tools er noe jeg kan bruke så fungerer ikke det på pc'en her, av en merkelig grunn.. noen som vet? Endret 7. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hmm.. Hadde du hatt dvd-brenner så hadde det jo gått ann og brenne inn på en dvd-plate. Men hvorfor skal du ha spillet på cd? Bedre å ha det på maskinen(visst du ikke har minimalt med plass). Skal du flytte spillet over på en annen maskin? Da er jo nettverk lureste løsning.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 de har 800mb cd plater på elkjop.. trodde 700mb var det største da var problemet løst.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hvis det er lov å si sånt her Nei. Les retningslinjene du. Lenke til kommentar
Laat Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg tror det går fint å brenne bin/cue filene selv om de er større en cden du skal brenne på. Det blir bare litt større når den er lagra på maskinen... Tror jeg.... Har i hvertfall trøkka et 750 mb iso på en 700mb cd før Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 skal ha tak i ett spill (fra dc++ hvis det er lov å si sånt her) men problemet er att det er 4 cd'er der de 3 første er på 799mb Hadde du lest retningslinjene, så hadde funnet ut at.. *trommevirvel* .. det ikke er lov. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg