robgar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei, Jeg har laget 2 funksjoner. Jeg lurer på hvordan man kaller disse fram med onLoad og onUnload i body tagen (<body onLoad="funksjon1()" onUnload="funksjon2">) Eksempelet over fikk jeg ikke til å virke; Feilmelding: Forventet et objekt. Håper noen hvet det, og På Forhånd Takk. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Dette er ikke PHP, det er JS. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er js vet ikke om vi har noen fast innarbeidet policy på om hvor vidt vi svarer på off-board () topics, men men... onload:"javascript:funksjon();" er rett måte å skrive på. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Å, jeg trodde det var en fast html funksjon... (kan ikke Js) Hvordan får vi til noe lignende med PHP da? Altså en funksjon starter når dokumentet blir startet opp , og en funksjon som starter når dokumentet blir laget. Endret 7. oktober 2004 av robgar Lenke til kommentar
???????? Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du kan ikke få til det i browseren til brukeren - PHP genrerer kun før det blir sendt til brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå