Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 og hastighet?

Anbefalte innlegg

Hey, jeg har LARGE1024/256linja fra tele2 og lurer på om noen vet om ikke tele 2 skal oppgradere hastigheten på linjene sine sånn som telenor og ngt har...

Når NGT oppgraderte linje hastighetene sine så kom telenor rett etter og tilba kundene sine 2mbit..

Noen som vet om Tele2 skal gjøre dette snart eller skal tele2 leve i steinalderen i ei god stund til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey, jeg har LARGE1024/256linja fra tele2 og lurer på om noen vet om ikke tele 2 skal oppgradere hastigheten på linjene sine sånn som telenor og ngt har...

Når NGT oppgraderte linje hastighetene sine så kom telenor rett etter og tilba kundene sine 2mbit..

Noen som vet om Tele2 skal gjøre dette snart eller skal tele2 leve i steinalderen i ei god stund til?

Sendte en mail til Tele2 om dette for en stund siden, og fikk greit til svar at noen hasteighetsendring hadde de ikke planer om.

En god grunn til å bytte ISP spør du meg. Ingen grunn til å sitte på èn megabit når du kan få to til omtrent samme prisen.

Lenke til kommentar

hvor er det man skal kobletil kabelen til internet når/hvis man får "bredbannd" ?

De fleste hovefkort har i dag muligheter til å koble i netverk uten ekstra kort inne i pc-en. Er det til en slik kontakt man også kobler "bredbanndet" til ?

Jeg mener alså den delen som skal tilkobles pc-en

Lenke til kommentar
hvor er det man skal kobletil kabelen til internet når/hvis man får "bredbannd" ?

De fleste hovefkort har i dag muligheter til å koble i netverk uten ekstra kort inne i pc-en. Er det til en slik kontakt man også kobler "bredbanndet" til ?

Jeg mener alså den delen som skal tilkobles pc-en

Kobler den vel til nettverkskortet?

De fleste nyere hk har slike intergrert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...