Gå til innhold

WoW-klan for forummedlemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stor feil å velge PVE server :p

IMO, PVP blir det eneste realistiske for warcraft.. Hva er vitsen med å ha dårlig PVP istedet for bra pvp?

 

I MMORPGS bruker man ordet Guild, ikke klan... Bare sånn at dere ikke forvirrer folk inne i spillet :). Gjorde den store tabbe å bruke ordet Klan i Anarchy Online .

Endret av bte
Lenke til kommentar
Stor feil å velge PVE server :p

IMO, PVP blir det eneste realistiske for warcraft.. Hva er vitsen med å ha dårlig PVP istedet for bra pvp?

 

PvP-serveren går for å være ustabil nå. Ser ikke bort fra at det blir PvP retail. Nå er det jo også mulig å spille litt PvP på PvE-serveren for folk som vil det.

 

I MMORPGS bruker man ordet Guild, ikke klan... Bare sånn at dere ikke forvirrer folk inne i spillet :). Gjorde den store tabbe å bruke ordet Klan i Anarchy Online .

 

Har nok spilt en del MMORPG du. Skrev bevisst klan og ikke guild fordi vi bor i: Norge.

 

Tenker i første omgang på betaen, men ser ikke bort fra at vi kan fortsette når spillet går retail.

Lenke til kommentar
Stor feil å velge PVE server :p

IMO, PVP blir det eneste realistiske for warcraft.. Hva er vitsen med å ha dårlig PVP istedet for bra pvp?

 

I MMORPGS bruker man ordet Guild, ikke klan... Bare sånn at dere ikke forvirrer folk inne i spillet :). Gjorde den store tabbe å bruke ordet Klan i Anarchy Online .

PvP-serveren går for å være ustabil nå. Ser ikke bort fra at det blir PvP retail. Nå er det jo også mulig å spille litt PvP på PvE-serveren for folk som vil det.

 

Tenker i første omgang på betaen, men ser ikke bort fra at vi kan fortsette når spillet går retail.

Høres ut som du skal spille retail :)

 

Ikke sant det er et flott spill?

 

[fjernet reklame]

Lenke til kommentar
Stor feil å velge PVE server :p

IMO, PVP blir det eneste realistiske for warcraft.. Hva er vitsen med å ha dårlig PVP istedet for bra pvp?

 

I MMORPGS bruker man ordet Guild, ikke klan... Bare sånn at dere ikke forvirrer folk inne i spillet :). Gjorde den store tabbe å bruke ordet Klan i Anarchy Online .

PvP-serveren går for å være ustabil nå. Ser ikke bort fra at det blir PvP retail. Nå er det jo også mulig å spille litt PvP på PvE-serveren for folk som vil det.

 

Tenker i første omgang på betaen, men ser ikke bort fra at vi kan fortsette når spillet går retail.

Da blir det sikkert en omtale av Betaen om ikke så lenge?

Lenke til kommentar
Har dere funnet på noen navn til denne klanen enda da? Hvor mange nordmenn er det faktisk med?

Har ikke tenkt på noe navn, og vi er vel ikke mer enn 6-7 stk nå (må være 9 for å stifte), så det krever at vi får tak i minst et par-tre til. Det begrenser seg litt når såpass få er med i betatesten, men det burde da være mulig. ;)

Lenke til kommentar

Heh, hadde vært kult.

Men dessverre kjenner jeg ingen som har fått serial, bare en venn av meg har en venn som fikk det. Tror ikke at det er noen i Lillehammer i det heletatt.

Jeg har studert spillet 1 år nå og gleda meg skikkelig mye til betaen, men nei.

Jeg følte at endelig hadde jeg hellet med meg, helt til det stedet der jeg var advertising manager gikk under, med følger av at mail-adressa som jeg registrerte meg med ble slettet for godt, forever and ever.

Så det ser ut som min venn lokalisert i Trondheim som 70% av de andre beta-testerene er får spilt. Jeg støtter forsåvidt det, siden han også er en av lederene i guilden min, *jeg er webmaster :w00t: *. Men leit er det iallefall å ha gledet seg over noe og går rett i dass.

 

Heh, men god idè gutta. Stå på og ha det gøy i WoW. Så får jeg fortsette og poste i de 10 WoW forumene jeg allerede er medlem i, men ikke i det offisielle :nei: .

 

Jaja.

Men hvis det plutselig er noen som fikk en trang til å dele, så er jo jeg alltids her. :blush:

 

- Captain/Menya

Lenke til kommentar

er så absolutt gira på dette... Har vært medlem i et interasjonalt guild i 10 måneder nå, men så ser det ut som om Blizzard klarer å ødelegge muligheten vår for å spille sammen ved å restricte serverne. Jeg kommer muligens til å slutte i det guildet. Og hadde jo vært morsomt å spilt sammen med dere :)

 

Edit: da tenker jeg på en klan for retail da selvfølgelig, så ikke at dette var kun for de som er så heldige og er med i EU beta.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...