Instict Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Jeg tenkte på å kjøpe et slags serverkabinett. Helst et enkelt et som ikke er altfor stort. Inneholde. - Harddisker (uvisst antall 6+) - Vifter - cdrom - mye kabler you name it.. Kabinettet bør være billigt, og ha mulighet for 80x80/120x120 vifter. Det bør heller ikke være mere enn 1m høyt. .Jeg vet det er mange lignende tråder om dette, men jeg føler at det blir som å leite etter en dråpe i havet. Endret 7. oktober 2004 av Instict Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) https://prisguiden.no/produkt/438 Har hatt det selv, og var superfornøyd med det!! Det er billigt og har masse smarte løsninger: Mange 5.25" hull, bossplugg, uttagbart hk skuff, der man bare kan presse hovedkortet rett på (kan feste det med skruer også), god utnyttelse av plass. Jeg bytta pga. overgang til vannkjøling. (var for liten plass i dette) edit: Kabinettet er også perfekt til å ha beina på, hvis du sitter i en normal kontorstol Endret 7. oktober 2004 av kazaa Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Den er ikke så billig, men: Cooler Master Stacker er en anbefalning som går igjen hele tiden... Det er mange som har positive erfaringer med det kabinettet.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 https://prisguiden.no/produkt/438Har hatt det selv, og var superfornøyd med det!! Det er billigt og har masse smarte løsninger: Mange 5.25" hull, bossplugg, uttagbart hk skuff, der man bare kan presse hovedkortet rett på (kan feste det med skruer også), god utnyttelse av plass. Jeg bytta pga. overgang til vannkjøling. (var for liten plass i dette) edit: Kabinettet er også perfekt til å ha beina på, hvis du sitter i en normal kontorstol du får ikke noe bedre en det kabinettet til en billig penge.. test Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 https://prisguiden.no/produkt/438Har hatt det selv, og var superfornøyd med det!! Det er billigt og har masse smarte løsninger: Mange 5.25" hull, bossplugg, uttagbart hk skuff, der man bare kan presse hovedkortet rett på (kan feste det med skruer også), god utnyttelse av plass. Jeg bytta pga. overgang til vannkjøling. (var for liten plass i dette) edit: Kabinettet er også perfekt til å ha beina på, hvis du sitter i en normal kontorstol du får ikke noe bedre en det kabinettet til en billig penge.. test Ikke får du tak i det heller Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det som kazaa fant var ja bra men hvis du har mere penger og bruke kan du jo se på dette Lenke til kommentar
slettet Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Beklager. Eg kjøpte det siste microplex hadde på lager... Må også legge til at eg er ikkje heilt fornøygd med det.. Det virkel litt "billigt", syns eg.. Det skramler og durer i det.. Ting har ikkje like god "passform" i PC76 som i mitt gamle PC6099b... Desverre. Endret 8. oktober 2004 av nmedaas Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 CoolerMaster CM Stacker er kabinettet for deg! Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Coller Master stacker mener jeg og. Rett og slett genialt. Perfekt for vannkjøling, btw. De har også plass til to PSUer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå