Erling E. Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Heisann gutter og jenter, Sjekket med Gamesmix i dag. De som har forhåndsbestillt Collector's Edition av Morrowind, vil motta det i neste uke. Men det er KUN for forhåndsbestillere. Det vil ikke bli lagt flere ut på salg. Men men, de som forhåndsbestillte er die-hard fans, og de fleste die-hard fansene har antakelig forhåndsbesillt. _________________ Erling Ellingsen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-05-15 19:02 ] Lenke til kommentar
simes Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Takk gud for at jeg forhåndsbestilte da =)... Jeg så plutselig at collectors edition var tatt vekk fra gamesmix og ble redd. Så jeg sendte mail til dem om det og lurte på om jeg kom til å få min forhåndsbestilte versjon.. Jeg får vel snart mail om at jeg får den da :smile:.. Pjuh. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 går det ann å forhåndsbestille nå? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Trukke det. Tror faktisk de slutte med det dagen etter jeg forhåndsbestilte, i april. (av CE, da) Vanlig kan du fortsatt forhåndsbestille, men den kommer vel seinere? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 De har bare Collector's Edition kopier til de som HAR forhåndsbesillt. Flere kopier får de ikke, så det går ikke an å få det fra Gamesmix lengre. Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Hei !De som har forhåndsbestilt spillet vil få det. Vi har det inn i vårt lagerneste uke.Med venlig hilsenGAMESMIX Muhaha Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Hei !Ja, du står på utsendelseslista vår.Med venlig hilsenGAMESMIXkundeservice Enda mer MUHAA! :smile: Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Pokker, det glemte jeg å spørre om.. :sad: Men jeg forhåndsbestilte med en gang det gikk ann, så jeg regner med at jeg er på lista.. :smile: Lenke til kommentar
al'Lan Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Forhåndsbestilte jeg også, for cirka en uke sida... Regner med at jeg er på utsendelista da Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 YIAAHAHAAAAAHOOOHOHOHAAAAOIAIAIAAA!!!! *kremte* Jeg er på utsendelseslisten til gamesmix. *danser villt og hemningsløst* Lenke til kommentar
al'Lan Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 )%/)/#%/%... forbanna post! Gamesmix sa de sendte spillet av gårde for 8 dager siden, men jeg har ennå ikke sett noe som helst i posten! >: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå