cfinstad Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har en Fujitsu Siemens Pc. Nydelig sak. Uansett, har vel snart fyllt opp hele pc'en med musikk og filmer... Det begynner å gå sakte! Spesielt hvis jeg kjører outlook, winamp og explorer samtidig.... Tar lang tid å bytte mellom programmer og lang tid før en sang begynner å spille(gjelder både mediaplayer og winamp) Er det noe jeg kan gjøre, eller må jeg rett å slett fjerne litt.... Har også kjørt ad-aware, spybot og antivirus.... Hjelp meg! Vil helst ikke slette for mye Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ganske mye egentlig som kan gjøres : *Defragmenter Hd med et ok program (perfectdisk, O&O Defrag etc). *Rydd unna så at du har minst 1000-2000Mb ledig plass på HD. *Rydd opp i registeret med et program som fjerner døde verdier (regcleaner eller noe) *Sørg for at du har minst mulig programmer i oppstartsmenyen, gjerne gå inn i hver enkelt program og konfigurer dem for at di skal ikke startes ved xp oppstart. *For god ytelse på maskinen så lønner det seg å ha en god og rask OS hd meg masse cache (8Mb) og god rpm, en eller flere lagrings harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå