Bjarnez Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 maskinen min restarter seg istedet for å slå seg av!! hva kan dette skyldes? kjører winxp. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ingen andre som har hatt samme prob!!? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmm hadde du bare giddi å venta litt så , er det kanskje noen som stikker innom posten din for å se om dem kan hjelpe deg, er ingen som bor på forumet heller Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ser sånn ut! Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg hadde et lignende problem, men det var KVM'en (switch-boks for å bruke samme tastatur, mus og skjerm på flere maskiner) som skapte det problemet med arbeidsstasjoner fra Fujitsu-siemens. Utrolig men sant. Bortsett fra det så har ikke hørt om dette problemet før. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg skjønner ikke hva som kan være problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå