Iminzilion Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hei. Consolen blir svart etter en stund når jeg ikke trykker på noen taster i consolen. Er det mulighet å disable dette? Jeg skal kjøre ethstatus på den 24/7 og da må jeg få fekk det svarte slik at jeg slipper å trykke på en tast hver gang jeg skal sjekke nettverket. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er fullt mulig, men husker ikke hvordan. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 høres ikke sunnt ut for skjermen... Hva er btw ethstatus? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 eit program som vises max/min download fart osv. og viser hvor mye kbsec som blir brukt og diverse ting. driter i skjermen gammel uanz bruker det for å sjekke av og til hvordan det står til med nettverket. Og er lettere å sjekke forholda når jeg skal spille cs Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tror det blir $ setterm -blank 0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå