AndyG Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har en Nokia 6230, med det minste minnekortet i (32MB). Jeg ønsker å oppgradere dette, så jeg kan ha noen sanger osv. på telefonen. Jeg vurderer å bytte til 256MB eller mer (512MB eller 1024MB). Men så hørte jeg at telefonen blir veldig treg med større minnekort enn 128MB. Noen som vet noe om dette, eller har erfaringer som kan svare på dette? Er litt kjedelig å kjøpe 256MB eller større hvis telefonen blir ubrukelig/veldig treg etterpå. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 neida, det er ikke noe å bekymre seg over. Mobilen blir nok bittelitt tregere til noen ting, men generellt er det overhodet ikke noe problem. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Tregheten som kan oppstå ved større minnekort skyldes siden det er en "større" plass mobilen må skanne.... (Det som står (stod?) på nokias sider om at 128 er maks er bare tull.) Ikke noe spesielt merkbart hastighets tap egentlig. Det er bare å løpe og kjøpe Endret 7. oktober 2004 av Remerser Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har 6230 med 256mb MMC-kort. Telefonen ble ikke noe merkbart tregere etter at jeg byttet dette med det opprinnelige 32mb-kortet! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Glimrende! Noen som har prøvd med enda høyere minnekort enn 256MB? Mange takk for svar, alle! Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Glimrende! Noen som har prøvd med enda høyere minnekort enn 256MB? Mange takk for svar, alle! jada.. bare å bruke så stort minnekort du vil. Lenke til kommentar
Linken Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Litt of topic men.... Jeg har en 6230 med 128 mb minnekort. Tenkte jeg skulle bruke telefonen som mp3 spiller til jogging etc, men sliter med å få overført musikk til telefonen( minnekortet. Bruker en blutooth adapter og Nokia Suite. Det som skjer er at tilkoblingen brytes alltid midt under overføring (Connection failed). Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 gjør som meg: drit i heile nokia suite..bare høyreklikk på de filene du vil ha over å send via bluetooth..:)mye enklere Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg hadde 512mb i min 6230, og det fungerte helt greit... Desverre lever ikke den telefonen lenger, og jeg har et 512mb mmc-kort til overs... Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bruker 256kort uten problemer. Opplever også at Bluetooth kutter av og til under sykroniseringen. Har bare brukt Bluetooth en gang til overføring av MP3 til min 6230, men det tar jo svært lang tid da ! dersom du skal overføre 256 Mb vi Bluetooth ?! Når jeg skal fyllekortet med musikk, velger jeg å gjøre det via Kortleseren på maskinen istedet. (Raskt og greit), men det er jo mulig å bruke Bluetooth dersom jeg bare skal bytte en eller to filer da !!! Lenke til kommentar
Sucka Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmm, kan jeg bare bruke et vanlig mmc kort slik som dette f.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120690&cks=PRL Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 som hundre ganger før: JAAA! Lenke til kommentar
jorg Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg hadde 512mb i min 6230, og det fungerte helt greit... Desverre lever ikke den telefonen lenger, og jeg har et 512mb mmc-kort til overs... vil du selge det? hehe:D nettop kjøpt meg n-gage og 30 mb er for lite... kontakt meg med pm hvis du er villig til og selge det=) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Får vel skaffe meg et større minnekort og datakabel til min også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå