Howard Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hercules lanserer nye høyttalersett Hercules gjør som Logitech og lanserer to nye høyttalersett. Det ene er et 2.1-sett, mens det andre er et 5.1-sett. Kan Hercules ta opp kampen med Logitech? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Under 1000 lappen for et 5.1 sett med fjernkontroll, dette burde nok hw.no teste asap. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå er vel en kjempe test av anlegg ifra Hercules og Logitech på sin plass Hercules XPS 2.101 vs. Z-2300 Hercules XPS 5.101 vs. Z-5500 Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Svært så mange artikler om pc-høytalere det har vært i det sista da ... Jaja, klager ikke jeg Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå er vel en kjempe test av anlegg ifra Hercules og Logitech på sin plass Hercules XPS 2.101 vs. Z-2300 Hercules XPS 5.101 vs. Z-5500 Spøker du? z-5500 koster jo tre ganger så mye, og er nok ikke i samme klasse... En test mot x-530 eller z-640 er nok mer realistisk, selv om det er en viss forskjell der også... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Stygg var de! Mesa likes! Skal vurdere de som julegave. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Faktisk så hadde det vært meget interesant med en ordentlig runde med tester av høytaleranlegg til pc, er veldig spent på hvor bra disse nye høytalerne er. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Disse var kule, lurer på hvordan lyden er, svært intresange høytalere! Lenke til kommentar
lindset Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Likte designet på Logitech's høyttalere bedre. Litt renere stil etter min mening Det er vel stort sett det eneste jeg kan kommentere siden jeg ikke har hørt på lyden til noen av de Endret 7. oktober 2004 av lindset Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hercules gjør som Logitech og lanserer to nye høyttalersett. Det ene er et 2.1-sett, mens det andre er et 5.1-sett. Kan Hercules ta opp kampen med Logitech? Skjønner ikke hvorfor Hercules lansere et høytaler system som har samme specs som det andre høytaler systemene sine som de hadde fra før, jeg mener de burde ha gitt ut et høytaler system med litt mer "power" Endret 7. oktober 2004 av vivastar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå