Iversen99 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Red Hot Chili Peppers har holdt på siden tidlig på 80-tallet, i tillegg er det ytterst få som kjenner den egentlige historien bak bandet.Go for it hvor finner amn egentlig historien bak bandet? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvor finner amn egentlig historien bak bandet? Google.com -> Red Hot Chili Pepers history, for eksempel? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Red Hot Chili Peppers har holdt på siden tidlig på 80-tallet, i tillegg er det ytterst få som kjenner den egentlige historien bak bandet.Go for it hvor finner amn egentlig historien bak bandet? LINK klikk på Discography.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 MetallicaU2 Led Zeppelin Guns N' Roses Eric Clapton / Derek And The Dominos Pantera Pink Floyd Rolling Stones De banda er gjort på 4-5 min Mye bra stoff ute på nett angående de banda. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 MetallicaU2 Led Zeppelin Guns N' Roses Eric Clapton / Derek And The Dominos Pantera Pink Floyd Rolling Stones De banda er gjort på 4-5 min Mye bra stoff ute på nett angående de banda. står mellom noen av de ja,... det er digg med de man finner mye stoff om fort... Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Skriv om AC/DC !!!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 btw, sangen heter Another Brick in the Wall part 2!!! Eg vet det men poenget mitt var sang teksten så eg quetet heller en del av teksten Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 btw, sangen heter Another Brick in the Wall part 2!!! Eg vet det men poenget mitt var sang teksten så eg quetet heller en del av teksten The wall er jo verdt en bok selv. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 det er vanskeligere og bestemme meg enn jeg trodde men det blir nok acdc, metalica, aha eller noe..men noen som har historiene bak noen av de? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Som sagt: Google.com -> <Bandnavn her> history Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå