Trapacear Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sliter en god del med bluescreen på pcen min, en bluescreen som kommer ganske ofte. Når jeg spiller f.eks WC3, kommer bluescreen etter 2 min, og jeg må restarte pcen. Dette kommer opp på bluescreen: ati2cqag.dll Adress bca25450 Pluss noe annet jeg ikke har skrevet opp, men kan gjøre hvis det er nødvendig? Kan noen hjelpe meg å bli kvitt dette, og hvordan kan jeg gjøre det? Hilsen en smule irritert trapacear.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 WC3, mener du Wing Commaner 3? Lenke til kommentar
Trapacear Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Heh, nei, tenkte mest på Warcraft 3: Frozen Throne.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skjønte at det var et ATI-kort dette handler om. Hva slags skjermkort har du, og hvilken produsent har produsert det? Lenke til kommentar
Trapacear Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan forøvrig legge inn "data" på pcen min, hvis det vil være til noen hjelp: Minne:Memory 512MB PC-400 DDR PC3200 Orginal *2 Prosessor:CPU Athlon XP 3000 2.167MHz Socket A 333FSB 640kb Cache 13clk Barton Harddisk:280 GB WD Hovedkort:Mainboard Socket-A nForce2 ATX Audio LAN IEEE1394 Raid SATA Retail Skjermkort:VGA-Card Radeon 9200 256MB DDR AGP DVI TV-Out Retail Powered By ATI Vifte:Cooling Fan Socket-A Up To XP 3200+ 35dB 4200RPM For High Perf Overclocking Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det kan lønne seg å f.eks. koble ut VPU Recover. Det er en del som har fått mindre problemer med ATI-kort produsert av f.eks. PowerColor. Dette gjelder ikke kort produsert av ATI selv. Og til dere som hevder at jeg bare kommer med en påstand med produsent osv: Jeg har selv 2 skjermkort produsert av ATI selv, og VPU recover er i mitt tilfelle et viktig verktøy i motsetning til mange andre, hvor VPU recover er en problemkilde. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ati2cqag.dll = ATI Central Memory Manager / Queue Server Module Prøv oppdatering av ATI driverene (hotfix). http://www.ati.com/support/infobase/4649.html Lenke til kommentar
Trapacear Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvordan skrur man av VPU Recover? Tiligi meg for min uvitenhet:) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du går inn i Skjermegenskaper under kontrollpanel (eller høyreklikker hvor som helst på skjermen), velger Innstillinger i det vinduet du da får opp, trykker avansert, og da skal du se VPU recover som et av alternativene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 9200 er ikke noe bra spille kort heller, men det skal ikke ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Trapacear Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå har jeg både lastet ned nye drivere, og tatt av VPU Recover, men ingenting har funket. Blir mer og mer oppgitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå