CarlErik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei!.. Jeg har nettopp kjøpt Sony Ericson K700i og er kjempefornøud med telefonen!.... Men har noen her noen smarte tips på hvordan å rense/pusse linsen og ting å pusse med? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Q-tips, evnt med lit sprit etc på. Har også ting som våtservietter, som følger med noen typer LCD-skjermer. Alt funker egentlig, bare det ikke har skarpe kanter:) Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 q-tips med en liten dråpe vann på...tørk av med den tørre siden Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har fått dritt på innsiden av glasset, noen tips ?? Har ikke forsøkt særlig hardt, men klarer ikke å ta av den delen på telefonen Lenke til kommentar
SA-BOSS Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Åssen fikk du dritt inn der? *ler* Tenker du trenger å gå til et serviceverksted da. Du kan få den sent inn der du har kjøpt mobben din, men det tar noe tid. Ække sikker, men i DK er det gratis, tenker og det er det i Norge da. Jesper Mikkelsen Lenke til kommentar
Mira Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ville ikke gjrt det selv tigergutt, hvis det var de du tenkte på. Da ryker garantien Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 SA-BOSS: aner ikke! Hatt den i lommen bare... tydeligvis mye lommerusk Mira: Regnet med dette...kjøpte den brukt også, så har ikke kvitteringen. Får ta en tur tilbake til han jeg kjøpte av å satse på at han har kvitteringen enda... Noe dritt, for bildene blir ikke bra med en liten grusbane på linsa Lenke til kommentar
CarlErik Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Takker til dere for tipsene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå