KennethJS Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei. Skulle til å koble meg opp mot routeren for å fikse noen innstillinger, men får bare opp meldingen "upgrade not complete". Jeg har ikke forsøkt å oppgradere...men jeg kommer meg liksom ikke rundt den.. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det kan lønne seg å si hvilken ruter det er ; ) det gjør det mye lettere å gi deg tips Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er en D-Link 713p Jeg har trådløst nettverk hjemme. Lasta ned en upgrade til firmwaren..men vil helst ikke bruke den om det er mulig å unngå. Vi har trådløst nett her skjønner dere. Om jeg må oppgradere firmwaren, hordan kobler jeg da laptopen slik at det ikke blir trådløst? Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) ble ikke så mye lettere å gi tips nei..he he Endret 7. oktober 2004 av KennethJS Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå