Balderac Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Jeg fikk i går en 2Mbit linje fra Bluecom. Montøren kom når han skulle, jeg kobla nettverkskortet i ADSL-Modemet, og vips så var jeg på nett ! (Takket være XP sin innebygde ADSL programvare) Jeg har også målt hastigheten på linja, og jeg FÅR faktisk 2mbit inn ! Så til dere som har lurt på om dere skal bestille Bluecom eller ikke.. Anbefales på det varmeste.. Det er heller ingen innlogging, noe som er praktisk og behagelig. Lenke til kommentar
hmm Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Helt enig! bluecom er en bra adsl leverandør. Jeg har 1mbits linja fra dem å jeg får stabilt 130kb/sec om jeg laster fra 2 RASKE servere samtidig Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Quote: (Takket være XP sin innebygde ADSL programvare) Det fungerer helt perfekt med 98 og Windows 2000 også det... Lenke til kommentar
xEn0s Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 bluecom virker bra ja, bestilte nettop 2mbps linje, håper dem kommer snart :smile: Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Det var bra å høre,...har nemelig bestilt fra Bluecom jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå