youdecide Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er det noen som vet om Sony Ericsson K500 funker via USB kabelen man kan få kjøpt? Har nemlig et godt tilbud på den modellen, men vil gjerne vite at alle kontakter og sånn blir overført via USB da den ikke har Bluetooth... På forhånd takk! mvh. Tom Lenke til kommentar
gekko513 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sony oppgir ikke støtte for OSX og Apple oppgir ikke denne modellen i listen over telefoner som støttes av iSync. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei! Takk for raskt svar. Det var det jeg leste på iSync devices siden jeg også. Ser at Motorola sine støttes med USB kabel. Dog min SX1 gjør ikke det... Skrev akkurat en ny post nå ang min tlf som jeg har nå...kan du hjelpe meg på det? "Hei! I følge Apple sine nettsider skal jeg kunne bruke min SX1 over blåtann for å synkronisere data (kalender og kontakter). Jeg kjører Mac OS X 10.3.5. Jeg får opprettet forbindelse til telefonen, men i det jeg skal bruke iSync så spør telefonen hele tiden om godkjennelse for å opprette kontakt. Noe som fører til at jeg må trykke "ja" x antall ganger. Hva er problemet? Jeg har slått av brannmur, krysset av for å støtte eldre telefoner med blåtann etc. Den finner telefonen, men vil ikke behold koplingen. Dette funket utmerket med min gamle T610 og P800... På forhånd takk! Tom" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå