FuzzyUnc Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hei! Skal komponere en ny pc hvor et av kravene er fjernkontroll til lydkortet. Har lett litt blandt webshoper uten å finne noen god løsning. Lette i forumet og fant tips om følgende webshop; http://www.vendur.no/ Greit nok, men jeg skulle gjerne hatt tak i lydkort med medfølgende fjernkontroll. Innebygd lydkort på hovedkortet (socket 754) hadde vært å foretrekke, men hvis det ikke finnes med fjernkontroll er dedikert lydkort med fjernkontroll neste alternativ. Er det noen som har fått tak i eller har hørt om det jeg er på utkikk etter? Endret 7. oktober 2004 av FuzzyUnc Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har denne Remote wonder bob og den fungerer utmerket !!!!!!!!! Man kan faktisk kontrollere hele datamaskinen med den. Recommended by ME Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Audigy 2 zs platinum pro med docking bay har medfølgende fjernkontroll Lenke til kommentar
FuzzyUnc Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Takk for svar. Det lydkortet var typisk dyrt. (Er det noen som faktisk bruker så mye penger på Creative produkter?). Ser ut som jeg bør gå for en egen fjernkontroll med programvare allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå