Firesky Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg tenker å kjøpe router til ca 1000 kr... noen som kan anbefale en stabil en??? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du tenkt til å kjøpe trådløs eller "vanlig" router? Regner med at det er trådløs siden du har tenkt til å bruke rundt 1000 kroner. Jeg har selv god erfaring med produkter fra 3Com. Anbefaler at du tar en titt på disse. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du tenkt til å kjøpe trådløs eller "vanlig" router? Regner med at det er trådløs siden du har tenkt til å bruke rundt 1000 kroner. Jeg har selv god erfaring med produkter fra 3Com. Anbefaler at du tar en titt på disse. jeg har ikke behov for trådløs, med kjekt å ha Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) god router= Linksys wrt54g aldri hatt no problem med min men er jo en smakssak såklart edit: fjernet no leifer Endret 7. oktober 2004 av vnotland Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du tenkt til å kjøpe trådløs eller "vanlig" router? Regner med at det er trådløs siden du har tenkt til å bruke rundt 1000 kroner. Jeg har selv god erfaring med produkter fra 3Com. Anbefaler at du tar en titt på disse. jeg har ikke behov for trådløs, med kjekt å ha Hvis du ikke har behov for trådløs anbefaler jeg denne Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du tenkt til å kjøpe trådløs eller "vanlig" router? Regner med at det er trådløs siden du har tenkt til å bruke rundt 1000 kroner. Jeg har selv god erfaring med produkter fra 3Com. Anbefaler at du tar en titt på disse. jeg har ikke behov for trådløs, med kjekt å ha Hvis du ikke har behov for trådløs anbefaler jeg denne en venn av med har en slik bare med trådløs.. han er vist veldig fornøyd med den..... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du tenkt til å kjøpe trådløs eller "vanlig" router? Regner med at det er trådløs siden du har tenkt til å bruke rundt 1000 kroner. Jeg har selv god erfaring med produkter fra 3Com. Anbefaler at du tar en titt på disse. jeg har ikke behov for trådløs, med kjekt å ha Hvis du ikke har behov for trådløs anbefaler jeg denne en venn av med har en slik bare med trådløs.. han er vist veldig fornøyd med den..... Jeg har også den samme med trådløs.. fungerer utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå