Koma Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei! Et prosjekt jeg holder på med er ennå under utarbeidelse. Som hovedside har jeg laget en side med aktive knapper laget i Swish 2.01. Problemet nå er at når man skal inn på denne ved hjelp av IE, kommer den irriterende ActiveX feilmeldingen opp. Hvordan kan man unngå dette i programmeringen? Jeg har det samme problemet når jeg skal bruke flash buttons i Dreamweaver MX. Link til siden: US History Jeg må regne med at en gjennomsnittsbruker har nemlig sp2 på maskinen i dag samt bruker IE. Setter pris på all råd Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg må regne med at en gjennomsnittsbruker har nemlig sp2 på maskinen i dag samt bruker IE. Du må ikke regne med sånt. Siden skal funke uavhengig av OS og dets spesifikasjoner, samt i alle populære nettlesere. Ang. problemet har jeg ikke noe svar... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Jeg får ikke den meldingen når jeg ser den med IE6 @ SP2, så det er helt avhengig av innstillingene på brukerens PC. Det skal ikke være noen måte å komme forbi dette (i programmeringen), nettopp fordi MS har lagt vekt på at brukeren skal være klar over hvilke activeX-funksjoner siden vil bruke. Som kjent har disse activeX-greiene vært kilde nummer 1 til virus og spyware. EDIT: ....men trenger du virkelig bruke flash til den siden da? er jo helt standard, liksom.. Endret 7. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå