above Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei. Nå har den micen jeg har fra biltema tatt kvelden, så nå må jeg kjøpe meg en ny! Jeg skal begynne med nettradio så kansje en som egner seg til det!? Jeg trenger ikke noe mic som egner seg til spilling for det får jeg kjøpe meg utenom! Er det noen som kan anbefale en mic til radiobruk? Jeg har sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=111319&cks=SER og syntes den ser grei ut til det bruket. Men har dere noen andre å anbefale? Når det gjelder mic til spillbruk så ser jeg at de headsettene som har intengrert mic er så utrolig små, så om dere kan finne noen som er mye større, slik som legger seg over hele øret så hadde det vært fint Håper dere kan hjelpe meg med disse valgene også håper jeg på god hjelp Mvh Ostebu Lenke til kommentar
above Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 INgen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 En kamerat kjøpte en Logitec Digital Mic på PSData. Den kobles til USB porten. Det var god lyd i den, og du måtte ikke sitte helt oppe i mic'n for å snakke heller.. Lenke til kommentar
above Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Noen som har bedre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå