Miir Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hei! Noen som vet når denne kommer ut? Jeg vet at den har kommet ut i England, men når kommer den ut i resten av europa? Flott om noen kan svare på det. #topic skal være beskrivende for trådens innhold, bare navn på telefon er ikke ett godt emnefelt. Derfor er det blitt endret, moderator Jankee# Endret 7. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Link til telefonen ? kjapt søk på google og du finner masse linker!! feks denne: http://www.mobile-review.com/review/motorola-v3-en.shtml Lenke til kommentar
jorg Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 her er det en test av den... den er stygg spør du meg... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 lit sent ute 'jorg'? Lenke til kommentar
diss Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Stilig telefon synes jeg! Noen som vet hva prisen ligger på, der den har kommet ut til nå? England f.eks? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 400£ tror jeg, ihvertfall på det "billige" shopping senteret 'herodes' Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Harrods mener du vel... £400 er i allefall ikke V3 verd Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Molna, kan du gi oss noe "innside" info om den faktisk har kommet ut i England? (Og om den har kommet ut "til folket"/eller bare i et begrenset opplag enda. Tenker på om de har sluppet den for fullt liksom ) Jeg sitter iallfall ikke med noen sikre datoer eller priser her... (For Norge, er personelig ikke sikker om den kommer en gang, mao. jeg er dårlig informert om V3...) Edit: Ser forøverig at en internett butikk (The Order.co.uk) hadde V3 inne, til den nette sum av £459 uten abbenomang (ikke låst til opperatør)... Enten er butikken veldig dyr, eller så er dette et dårlig kjøp Endret 7. oktober 2004 av Remerser Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Den er i salg her ja, både på webshopper og i butikker. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 kan du gi noen priser? (selv om du liker Siemensbedre, som jeg også gjør) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) kan du gi noen priser? (selv om du liker Siemensbedre, som jeg også gjør) Leser du i posten, eller søker på google ser du at prisene for det meste ligger på en del over 400£ :-/ Sjekk ut linken jeg la ut... Endret 8. oktober 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Stygge taster syns jeg. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Lekker! Hatt V600 og Nå E398. Dritfornøyd!! Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 så den i paris til 34 euro var sikkert med abbonement rakk ikke å se nærmere Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Syns den var stygg.. Så veldig plastik aktig ut syns jeg.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Harrods mener du vel... £400 er i allefall ikke V3 verd jeg husket ikke hvordan man stavet det, men takk for at du rettet på meg! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 kan du gi noen priser? (selv om du liker Siemensbedre, som jeg også gjør) Leser du i posten, eller søker på google ser du at prisene for det meste ligger på over 400£ :-/ det var jeg som sa at den kostet 400£, men jeg lurte på om han viste om den var billigere i andrebutikker der. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Clut er at Razor IKKE er plastikk! Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Synes den rett og slett er stygg jeg da, utseende messig. Ikke min smak i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå