Blue--Sky Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmm, tror jeg venter til det kommer ut i DVD-box. Tar seg liksom litt bedre ut. me to......................... Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Veldig skuffa over at eg ikkje får spillle HL1 source mens eg ventar. Då kan eg like godt vente med å kjøpe spillet og. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det er vel dei gamle spilla om igjen med ny grafikkmotor så vidt eg har skjønt. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 tror til og med jeg kommer til å kjøpe en av de kraftige utgavene av dette spillet... (selv om jeg egentlig ikke har råd ) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Eg får CSS vis eg kjøper det i butikken? Lenke til kommentar
bte Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Eg får CSS vis eg kjøper det i butikken? Ja Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvis jeg kjøper gull pakka, får jeg da spillet tilsendt på dvd i tilleg til at jeg får lasta det ned? Og hvis ikke, blir det mulig å kjøpe gullpakka i butikken (dvs med all snacks og source versionen av enern) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvis jeg kjøper gull pakka, får jeg da spillet tilsendt på dvd i tilleg til at jeg får lasta det ned? Og hvis ikke, blir det mulig å kjøpe gullpakka i butikken (dvs med all snacks og source versionen av enern) Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Dere som har kjøpt Gold pakke: Har dere fått noe info om når de shipper det extra som er med i Gold pakke? Sender de det med en gang eller venter de til at HL2 er i salg i butikken? Edit: Fant svarert selv, så nå er en Gold pakke bestil her og... Endret 9. oktober 2004 av DjNeo Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 problemet med gullpakka er at den kan bli fanget opp i tolla. Da kommer det tollbehandlingsgebyr + mva på prisen, noe som fører til en rimelig dyr caps Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg vil ha spillet på DVD men jeg vill også ha gold.... What to do... vet noen om det kommer til å komme en retail gold pakke også? Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg vil ha spillet på DVD men jeg vill også ha gold.... What to do... vet noen om det kommer til å komme en retail gold pakke også? Det kommer en Collector Edition som inneholder T-shirt og noe annet stasj, men ikke capsen. Prisen blir ca den samme som Gold pakken. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Går det ann å bestille den på nette ein plass? Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Ikke det jeg vet. Jeg tror ikke det er bekreftet at det kommer en Collector Edition, men flere stor amerikanske webshoper har anonsert at det kommer en slik pakke. Dette er bare det jeg har fått med meg, så correct me if i'm wrong... Endret 9. oktober 2004 av DjNeo Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 11.10.2004 Visa Reservasjon VISA Trykk her for mer informasjon 408,80 Kjøpte silver pakka, 410 kr ca... ikkje galt det, Mange spel som koster mykje meir, og man får mykje mindre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tar neppe mange timene før det er tilgjengelig til nedlasting (cracka piratkopi) også. Men det gidder ikke jeg laste ned..HL2 er såpass spesiellt mtp internet-muligheter, og å drive og vente på cracka exe-filer hver gang det kommer en ny update..neh! Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Half-Life 1: Source - Er dette The Old Classic med oppdatert grafikkmotor? Isåfall, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg