Joachim_F Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 I dag får du muligheten til å kjøpe Half-Life 2 fra Valve. Selve spillet får du ikke før det kommer i salg i butikken, men Counter-Strike: Source kan du spille fra i kveld av. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jippi. Dette er store nyheter, ventetiden er snart over nå Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Oversikt over de forskjellige pakkene man kan kjøpe via Steam i kveld med priser i norske kroner (NOK): Half-Life 2 Steam Offers STEAM OFFERINGS 1. "Bronze" -- $49.95 // 336 NOK -- Half-Life 2* -- Counter-Strike: Source * To be made available upon product's release. 2. "Silver" -- $59.95 // 403 NOK -- Half-Life 2* -- Counter-Strike: Source -- Half-Life 1: Source* -- Day of Defeat: Source* -- Valve's back catalog currently available on Steam * To be made available upon products' release. 3. "Gold" -- $89.95 // 605 NOK -- Half-Life 2* -- Counter-Strike: Source -- Half-Life 1: Source* -- Day of Defeat: Source* -- Valve's back catalog currently available on Steam -- Complete Half-Life 2 Strategy Guide from Prima Games -- 3 different Half-Life 2 posters -- Half-Life Collector's box -- Half-Life 2 hat -- Half-Life 2 postcard -- Half-Life 2 stickers -- Half-Life 2 Soundtrack CD -- Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased). * To be made available upon products' release. Ellers er det en annen tråd med en del info her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=308958 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 var det ikke i morra det rettsmøte skulle være? tenker det er noen sinna folk hos vivendi nå... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 kommer til å kjøpe GOLD pakken uansett... så... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skal faktisk kjøpe dette, men bare pga. det distributeres over internett, dette er et sted i riktig rettning, gratullerer spillebransjen. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tror jeg kommer til å kjøpe det også! Blir sikkert kult.. Lenke til kommentar
bte Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kommer til å kjøpe det over nett når det slippes.. Håper det kommer i butikken samtidig med release over nettet tho.. Heller kjøpe det og ha cd osv.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg var nettopp på Steam å sjekka, men fant ikke ut at det gikk an å kjøpe spillet nå? Det er jo som sagt noen timer forskjell fra statene til oss.. Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er klokka 20.00 du kan kjøpe. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kommer uansett til å vente til det slippes på CD/DVD. Og jeg skal seff ha collectors edition Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skal faktisk kjøpe dette, men bare pga. det distributeres over internett, dette er et sted i riktig rettning, gratullerer spillebransjen. Distrubusjon over internett Steam imo er distubusjon på internett er en god ide, men steam er langt ifra en god løsning. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 "Warning: My SQL connection failed: Too many connections" Det er meldinga jeg fikk nettopp! Da er vi i gang!! Jippi!!! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 "Error: couldnt connect to the database!!" Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Noen som har testa? Gleder med som bare fy Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 har kjøpt bronze pakka siden jeg egentlig bare bryr meg om HL2 steam oppdaterer CSS nå.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 tror jeg kjøper "silver" Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det var det bestilt, Steam funket bra, skjønner ikke hva som skal være problemet folk har med steam, aldri hatt noe problemer med det selv:) Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kjøpte nettopp Gull pakken Ble ca. 800kr med frakt osv. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmm, tror jeg venter til det kommer ut i DVD-box. Tar seg liksom litt bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg