acon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei! Har en gammel maskin, P3 866mhz, 128mb ram og et skjermkort Nvidia Riva TNT2 64pro. Jeg installerte htpc programmet mediaportal på maskinen for et par dager siden og koblet maskinen til TV'n Dette fungerte helt greit, helt inntil nylig da jeg skulle koble maskinen opp med vanlig PC skjerm igjen. Skjermen ble helt blank. Skjermkortet har DVI og S-VIDEO ut. Vet at pcen fungererer, fordi jeg koblet den til tven igjen, og da virket den som normalt. Har også prøvd å koble TVen og en PCskjerm på maskinen samtidig, men da booter den på TVskjermen. Hva kan være galt?? MVH Erik Lenke til kommentar
acon Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 fjern skjermen i enhetsbehandling og restart maskina medkun den skjermen du vil ha........(et skudd i mørket....... Lenke til kommentar
acon Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) OK, takker for svar. Jeg snakket nettopp med en fyr fra en databutikk. Han mente at jeg burde avinstallere kortet/driverene for å igjen installere de på ny. Men prøver det du sa også. Takker for all hjelp! Endret 7. oktober 2004 av acon Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 tvtool er et fint program å bruke hvis du skal ha pc på tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå