Sjøbanan Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei. Jeg hadde ett Radeon 9600xt med s-video som jeg brukte når jeg skulle se filmer fra pcen med større sjerm. Når har jeg nettopp skaffet meg ny pc med masse utstyr til tv osv. Noen som vett vor jeg går for og slå på s-video slik at jeg får bilde opp på pcen. Det var enklere når jeg hadde s-video på sjermkorte Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du må nesten si litt mer om hvilket utstyr du har. Litt vanskelig å hjelpe når vi ikke vet hva du har. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja , si alt av ''utstyr'' du har også kan sikkert noen hjelpe. Det jeg lurte på var om det følgte noe program vare med ''utstyret'' ? Det ligger som regel en Cd eller DVD plate med programmer osv. i allefall etterelannet som forteller deg ossen du bruker det\slår det på.. Lenke til kommentar
ahvang Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er vel dessuten noen egenskaper du har tilgang til på det "utstyret" du har.... hvis du har instalelrt driverne da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå