laPANTHA Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 [ Denne Melding var redigert av: laPANTHA på 2002-09-04 03:44 ] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg har sett et slikt pA ram og rom i haugesund, men den er lagt ned sA jeg kan ikke sjekke navnet pA den. (Men det finnes ja.) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Heisann... Rattet Thrustmaster Ferrari Force Feedback fungerer både til PS2 og til PC, sitter med samme rattet og det fungerer utmerket på min pc, på esken står det også at rattet virker for PS2. Utdrag fra Komplett.no "Til opplysning kan jeg informere om att Ferrari FFB ratt virker til Gran Turism 3(GT3), rattet tilsluttes via USB porten til Playstation 2." Mvh Jan Fredrik Lund [email protected] Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Synd at ram og rom i haugesund ble lagt ned da. Masse flotte DVD-er hadde de der og man kunne stå lenge å diskutere ett spill med personalet. da det la ned fikk jeg no one lives forever til 100kr. Det er ikke noen som kunne tenke seg å kjøpe ofp og nolf for 300kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå