BenSin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Må forøvrig få legge til at dersom denne engelske herremannen er firmaets representant utad har jeg store problemer med å ta disse seriøst. Meget store. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvor mange uker får du nå da BenSin? du har virkelig problemer med å styre deg, jeg ville anbefalt en prykiater, muligens lege ikke er du god til å kverrulere heller. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvor mange uker får du nå da BenSin? du har virkelig problemer med å styre deg, jeg ville anbefalt en prykiater, muligens lege ikke er du god til å kverrulere heller. Hva snakker du om? Jeg har problemer med å styre meg fordi jeg ikke liker pr-stunt kamuflert som en konkurranse? Jeg vet ikke hva en "prykiater" er, men jeg er ganske sikker på at jeg klarer meg fint uten. Det heter kverulere forresten. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Skal han få utestengelse for å ha ytret sin mening? Latterlig. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Skal han få utestengelse for å ha ytret sin mening? Latterlig. Jeg ser heller ikke noen grunn til å bli utestengt, ikke at det hadde gjort meg noe, men allikevel. Ser ut som om at dersom man ikke følger strømmen vil brorparten av brukerene her starte et hylekor. Det er jo tross alt dét et debattforum er lagd for; at alle skal være enige. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Må forøvrig få legge til at dersom denne engelske herremannen er firmaets representant utad har jeg store problemer med å ta disse seriøst. Meget store. En vesentlig forskjell mellom AC Ryan og andre "store" firmaer er at de stort sett er datageeker og moddere som fant opp masse gøy stash som de begynte å selge (ikke bli fornærma, Mike :-)), og da har de heller ingen store ambisjoner om å bli sett på som seriøse og kjedelige. Det er bl.a. derfor jeg tillot denne konkurransen til å begynne med. Forøvrig har du fullt lov til å si din mening så lenge du holder en grei tone, så Dimensionx: Slike provoserende kommentarer er uønsket. Etter en lengre diskusjon på vårt interne forum har vi likevel besluttet å avslutte denne konkurransen som brudd på våre retningslinjer for reklame på forumet. Jeg oppfordrer derfor alle til å fjerne signaturene deres så fort som mulig, selv om det er en del fine løsninger der ute :-) Jeg vil understreke at AC Ryan ikke har brutt noen regler eller opptrått uansvarlig i denne sammenhengen. Det er jeg som har feilvurdert våre egne regler, og jeg beklager det på det sterkeste. Lenke til kommentar
Mike AC Ryan Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Thanks for that post Novec... I would like to add, that im suprised that many people did a great job in making very cool sigs, even though no pictures are allowed. Props goes out to the overklokking.no community for welcoming AC Ryan in that great way. I hope we can still work some new contest out on this forum that doesn't break the OK.no forumming rules ... You will hear from us again! Thanks, and have a nice day! Greetings, Mike for AC Ryan - modding & gaming your way to performance PC www.acryan.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg