BenSin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvis du ikke har lyst til å bli med i konkuransen så trenger du ikke skrive "Herregud så idiotisk" osv. -Lasse Hvorfor skal jeg ikke få kunne si min mening? Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Fordi vi ikke har brukt for meninga di når du sier "Idiotisk konkuranse" Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Fordi vi ikke har brukt for meninga di når du sier "Idiotisk konkuranse" Nei det er klart, kun postive tilbakemeldinger er det som betyr noe. Et lite tips til deg, lille venn: stikk fingern i jorda. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jada BenSin, vi har skjønnt det nå Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Fordi vi ikke har brukt for meninga di når du sier "Idiotisk konkuranse" Nei det er klart, kun postive tilbakemeldinger er det som betyr noe. Et lite tips til deg, lille venn: stikk fingern i jorda. Uhyggen er tilbake igjen , skjønner ikke at ikke du kan finne på NOE annet enn å lage kvalm Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 vel, slenger meg med her jeg, titt tei Lenke til kommentar
Mike AC Ryan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Ehmm...yeah..... I don't see people going into car stores only to say: "ugly cars! boooeeehh!! I hate volkswagen...." Dont really see any point of doing that though..but those are just my two cents Anyhoo...just wanted to drop by to say we've already spotted a sig!! w00t! The spotted is ... *drum rolls*.... Mr or Ms. Cyrus! Dropped him an email already and since he's the first: He is getting a AC Ryan MORF Kit! Keeeeeeeeeeeepppp pooooostttiinngg!! ) _____________ Greetings, Mike for AC Ryan - modding & gaming your way to performance PC www.acryan.com hmm..pic removed... (( DOUBLEUDOUBLEUDOUBLEUDOTACEEARYAENDOTCEEOOM Endret 8. oktober 2004 av Mike AC Ryan Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Men vi har da virkelig en slags form for ytringsfrihet i landet? Om folk mener det er unødvendig eller ikke, sier null og niks. Man har lov til å si sin mening. And "AC RYAN", it's not allowed with pics in the signature. Read the guidelines! Endret 8. oktober 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Mike AC Ryan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Argh.... .. it wasn't in my sig though Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Noen som vet hvor mange som egentlig er med på dette? Lenke til kommentar
bassej Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hvorfor er denne massive reklamen lov da? håper dere som har laget ny signatur sletter denne kjapt.. hehe ac ryan suger.....eh vet jeg ikke,men måtte bare si det.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ah. forsøkte med en ASCI, men orker ikke presse den ned til 4 linjer.. lagde en ikke-så-spessiell signatur i stedet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 291 tegn , lurer på om eg kan gjøre noe med 9 tegn ? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ikke link til denne siden da, jo færre som er med jo større vinnersjangser Lenke til kommentar
Skello Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) No er eg jammen spent på om min signatur visast skikkelig og at eg ikkje har brøte signatur retningslinjene *vaske vekk leif* Endret 8. oktober 2004 av FrodeThaMan Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 No er eg jammen spent på om min signatur visast skikkelig og at eg ikkje har brøte signatur retningslinjene *vaske vekk leif* Hehe, er nok ikke helt innenfor reglene den siggen da det i praksis er 8 linjer i den Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Jeg er med. Edit: The binary-code in my signature means 'AC Ryan'! Endret 8. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Fordi vi ikke har brukt for meninga di når du sier "Idiotisk konkuranse" Nei det er klart, kun postive tilbakemeldinger er det som betyr noe. Et lite tips til deg, lille venn: stikk fingern i jorda. Uhyggen er tilbake igjen , skjønner ikke at ikke du kan finne på NOE annet enn å lage kvalm Du mener altså at siden jeg ikke liker denne formen for "konkurranse" så lager jeg kvalm? Foreslår at du tar av deg de gigantiske skylappene dine og kommer deg litt ut blant folk. Endret 8. oktober 2004 av BenSin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg