Novec Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Denne konkurransen er nå avsluttet. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Her må man i tenkeboksen ja... hmmm Edit: Ferdig nå, count me in Endret 7. oktober 2004 av Typhon Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 dette blir vansklig med di strenge reglen på signatur her ... fleste andre formua har jo helt ville signature (ikke det at eg vil at vi skal ha det ) Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Konkurranse! Hurra! :!: Heia meg! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 dette blir vansklig med di strenge reglen på signatur her ... fleste andre formua har jo helt ville signature (ikke det at eg vil at vi skal ha det ) Hehe, ja. Ikke så lett å bruke bare 4 linjer.. Får se om jeg gidder å lage noe mer iøynefallende (og samtidig mer irriterende) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 konkurranse? jeg vil nå kalle det massiv reklame jeg da. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Noe sånn, ja! Det går an å gjøre noe som er iøynefallende på et ellers "kjedelig" og oversiktlig forum selv uten bilder og mange linjer. Typhon og Turbel: Dere må huske å lukke tagger... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 konkurranse? jeg vil nå kalle det massiv reklame jeg da. Er det ikke det alle konkurranser er? :-) Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 konkurranse? jeg vil nå kalle det massiv reklame jeg da. Pøh! Jeg biter gladelig på sånne ting! :!: Alt som ikke koster penger er bra (solgte sjelen min for en vaffel en gang).. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) *slettet* Endret 7. oktober 2004 av Typhon Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Syntest det er en bra konkuranse, jeg:D AC Ryan (PS: Jeg er med:P) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Alright.. er med på denne konkuransen og! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Spørsmål til mod: Etter det jeg trodde har man ikke lov til å endre skriftstørrelse i sig? Eller er det lov? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skal jeg sette ned skriftstørreslesen? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Edit: gidder ikke Edit2: jovel da Endret 7. oktober 2004 av BaX Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) skulle kunne brukt mere en 300 tegn inkludert BBcode vill ha inn noen farge men bel for mange tegn får faktis ikke brukt mere en 284tegn vansklig og bestemme seg Endret 7. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ha ha... dette var et klassisk eksempel på gratis "gerilja markedsføring" :-) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) prøver meg jeg og.. btw i have a A.C Ryan Acrylic case edit: jeg vil kalle dette en utfordring fordi vi ikke kan bruke bilder, hadde det vært lov, hadde masse folk med photoshop "skillz" kommet og utkonkurrert oss alle.. Endret 7. oktober 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg