Gå til innhold

GeForce3 Ti 200!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aG---> Jeg har fulgt ditt eksempel med en gainward gf3ti200 golden sample 128 mb ram. Imidlertid begynner kjernen å produsere hvite prikker i Mohha over 230 og det var likt før jeg bytta vifte/kjøleribbe. Og rammen min tåler kun 530 ca ellers låser bildet seg i quake 3 etter 30 minutter.

 

Jeg har festet En EKL kjøleribbe og Papst vifte på topppen av den. Tror den sitter bra

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-21 21:09, orjan_boe skrev:

Er det Asus V8200 Deluxe eller pure utgaven du har Smirnoff?


Er du fornøyd med ditt Asus Geforce 3 Ti200?



 

Jeg har Deluxe versjonen. Ja, det er bra. Er kongefornøyd. Satt og tulla litt rundt med det igår, og fikk det opp i 270/575. Det blir litt varmt, tror jeg må ordne noe bedre kjøling :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-22 01:35, Skallbaink skrev:

aG---> Jeg har fulgt ditt eksempel med en gainward gf3ti200 golden sample 128 mb ram. Imidlertid begynner kjernen å produsere hvite prikker i Mohha over 230 og det var likt før jeg bytta vifte/kjøleribbe. Og rammen min tåler kun 530 ca ellers låser bildet seg i quake 3 etter 30 minutter.


Jeg har festet En EKL kjøleribbe og Papst vifte på topppen av den. Tror den sitter bra



 

Hadde LAN i helga og spilte masse quake, cs osv. Skjermkortet er steinstabilt.

 

PS. bruker du den softwaren som fulgte med kortet? Det funket dårlig hos meg. Rivatuner er tingen for det kortet :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...