Fuzzbin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ligger over rullgardinmenyen når jeg drar den ned. Er det bare meg? Det skjer iallefall både i Mozilla og Konqueror under Linux. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er nok dessverre ikkje berre deg. Dette skjer i Mozilla, Firefox og Opera. Eg veit kvifor det skjer, men har diverre ikkje komt opp med ei løysing på det enno. Eg skal prøve å få fiksa det så snart som mogleg. Lenke til kommentar
Fuzzbin Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Da er helt sikkert saken i gode hender. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Om nokon har ein god idè til korleis ein kan få ein iframe som har lågare z-index enn ein CSS-basert nedtrekksmeny, så ville eg satt pris på det. Det er pga. at banneren er i ein iframe at me får dette problemet... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ja, da fikk man vel bruk for en høvelig liten adblock-plugin til Mozilla alikevel da.. Når det gjør siden i det hele tatt surfbar, får det bare være at reklameinntektene svekkes Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 No har eg nettopp fjerna menyvalga som legg seg bakom reklamen (om du klikkar på overskrifta, vil du likevel få opp alle menyvalga). Eg håpar at me finn ein betre løysing på problemet så fort som mogleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå