OleBrumHonning Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hei Har tenkt å ordne meg med en double layer brenner som heter PHILIPS DVDR1620, har tenkt i begynnelsen å kun bruke enkelt lags plater. Er dette mulig å gjøre? Endret 7. oktober 2004 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 dual layer brennere taker både dual layer og "single layer" dvd brenning ja. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Er brenneren som jeg har tenkt å kjøpe ett bra kjøp eller skal jeg kjøpe meg nec 3500a Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Greit valg, er samme brenner som BenQ DW1600A. Er prisen grei (under 900,-) så er philips et godt valg, er den dyrere enn dette kan du like godt kjøpe BenQ DW1600/DW1620 da det er samme brenner. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ikke helt sant at Philips DW1620 er lik Benq DW1620. Mekanikken mulig den samme men Philps har en front med diode display som skifter farge etter hva du brenner etc. Ganske fancy i forhold til den kjedelige fronten til Benq for ikke å snakke om Nec 3500 ! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ikke helt sant at Philips DW1620 er lik Benq DW1620. Mekanikken mulig den samme men Philps har en front med diode display som skifter farge etter hva du brenner etc. Ganske fancy i forhold til den kjedelige fronten til Benq for ikke å snakke om Nec 3500 ! Helt sant - funksjonell også. Lys som viser om du har i en CD eller en DVD og lys som viser om den brenner (rødt lys) eller leser (blått lys). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå