MorganK Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hei jeg har bestilt denne psu'en https://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...sentID=SLC11025, men ble litt usikker på om denne passer til kabinettet mitt... Jeg har et Raidmax Scorpio Fulltower- kabinett(ATX). Trenger hurtig svar , slik at jeg evt. rekker å avbestille. Endret 7. oktober 2004 av MoggeKa Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) det er ATX så den skal nok passe ja edit: får du problemer så kan du alltids bruke en Endret 7. oktober 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
MorganK Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Takker for svar... Bygger PC skjønner du, og vil nødig vente ekstra lenge med å sette den istand bare fordi psuen var feil... Lenke til kommentar
werwer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 det er ATX så den skal nok passe ja edit: får du problemer så kan du alltids bruke en ajaj! en dremel emoticon! det var nytt for meg! største fremskrittet siden noen satte kolon og parentes etter hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå