Joachim_F Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ubisoft har akkurat kunngjort at de vil gi ut skrekkspillet Cold Fear, hvor mye av handlingen finner sted på et tilsynelatende forlatt russisk skip. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Ikke noe interessant med dette spillet i det hele tatt.... Sjangeren begynner seriøst å bli sliten nå as Endret 7. oktober 2004 av tankbug Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vel, jeg må si meg uenig med forrige poster. Jeg synes det virker interessant jeg, FORUTSATT at de får til en god skrekkstemning, og ikke bare sånn House of the Dead stil, mao. lite skremsel og mye skyting. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Oi! Blodsprut og zombier!.....i don't care! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 sånne spille er jo like old som oldemora mi ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg