Delux Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hallo folkens. Jeg kjøpte her forleden et geforce 4 fra pcdata. Jeg har instalert kortet på mitt asus p4s 533, noe som har funket utmerket. Nå er det bare slik at jeg ikke får aktivert tv ut, pga at der jeg skal trykke på TV er det skavert. Har de nyeste driverene fra nvidia. Har noen erfaring med dette, som kan hjelp meg... Takker for svar. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Den knappen er skravert helt til kortet merker at det er en tv (eller video osv) tilkoblet. Bruker du for lang kabel (f.eks) vil ikke dette funke. Prøv med en kortere kabel og se om det funker da. Hvis ikke kan du f.eks laste ned TV-tool og se om det hjelper. (Tror adressen til det programmet er: http://www.tvtool.de) Lenke til kommentar
Delux Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg bruker en veldi kort kabel 1m eller noe sånt. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hmm, ok. Bruker du s-video eller kompositt? Hvilket MSi kort har du?? Er det tv-ut/inn eller bare tv-ut? Såvidt jeg husker er alle Ti4400 og Ti4600 kortene fra MSi levert med tv-ut/inn. Du må isåfall bruke den y-ledd kabelen som følger med, og dobbelsjekk at du har koblet kabelen til tven til en av de grønne kontaktene. De oransje er tv-inn. Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg har samme problem med mitt MSI GeForce3 TI 200 VIVO kort. Men det gjelder kun Win9x (i mitt tilfelle). Bruker jeg Win2k/XP funker det fint. En enkel løsning er å slå av skjermen og starte maskinen på nytt, med bare tv-out tilkoblet. Da går skjermkortet direkte i tv-modus. ARVID [ Denne Melding var redigert av: Arvid på 2002-05-15 15:50 ] Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Ok, glem tvtool tipset. Det programmet støtter ikke GF4 enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå