mlwirak Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Audi med rå SUV i 2006 Audis konseptbil Pikes Peak har åpenbart vært en suksess, for nå har produsenten bestemt seg for å sette konseptet i produksjon. Den nye bilen vil hete Q7. Vi bringer Audis pressemelding og bilder av modellen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Litt sent men den kommer godt. Fett design. Denne slår både Porsche og Bmw hvis den han omtrent samme pris. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Må si meg enidg med dassen. Endret 25. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 haha.. så ut som en kopi av porsche cayenne... og det så fælt ut med de bling-bling felgene.. Lenke til kommentar
chma Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Problemet om man serpå den som en kopi av cayenne er at cayenne fremdeles mangler seriøs konkurranse fra en suv.... Men Cayenne er jo utviklet i sammarbeid med WV....Audi=WV... Kanskje noe mer flaut for porsche er at en pickup drar fra den på 0-100 Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes den audien er -lekker-! Men det jeg stusset litt på, som forøvrig er stil over men, den er bare 4seter? Er uansett en NICE bil.. men prisen er deretter antar jeg.. begynner jeg å spare nå, har jeg kanskje råd til to av hjula når den kommer Magnus Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 NICE Da vet jeg hvordan garagen min skal se ut om et par år: enzo og Audi SUV Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kul bil, men kan ikke på noen måte sammenlignes med amerikanske terengbiler. Hummer, derimot, kan kjøre over en vanlig bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg