zypher_ut Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan noen sende meg usb2.0 driver til windows xp? (evt vise meg hvor jeg får tak i det) Jeg vil ikke installere service pack 1 eller 2. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan noen sende meg usb2.0 driver til windows xp? (evt vise meg hvor jeg får tak i det) Jeg vil ikke installere service pack 1 eller 2. Hvorfor vil ikke du installere SP1/SP2? Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hva med å installere sp1 og sp2 da? ihvertfall sp1 da... dr_k Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 PCn nekter å installere SP1, og SP2 gjør at pcn blir treig, pluss at internetten hopper ut hele tiden. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det spiller vel ingen rolle hvorfor han ikke vil ha sp1 og sp2, det er da hans sak. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 PCn nekter å installere SP1, og SP2 gjør at pcn blir treig, pluss at internetten hopper ut hele tiden. SP1 nekter å bli innstallert når man kjører med pirat-nøkkel. SP2 innstalleres helt fint på en pirat-nøkkel men er ikke like snill med trådløse-nettverk selv om det hos meg fungerer bedre enn noen gang før. Min anbefaling er å sjekke hos hovedkort-leverandøren etter en driver for USB2.0. USB1.1 er jo direkte støttet i XP. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har ikke pirat nøkkel, så alt burde funke fint. Den starter installasjonsprogrammet, men så plutselig forsvinner det uten noen feilmelding.... blir bare borte... Leverandøren (ASUS) sier bare at man skal installere SP1 eller 2 for å få USB2.0 støtte.... Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Har du prøvd sp1a? Edit: Sorry, det er kun den MS distrubuerer, men du burde jo prøve å få tak i en gammel sp1, kanskje den fungerer bedre. Endret 7. oktober 2004 av BennyXNO Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du prøvd sp1a? Eneste forskjellen er vel at java er tatt bort fra "a" versjonen... Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du prøvd sp1a? Eneste forskjellen er vel at java er tatt bort fra "a" versjonen... Det er litt tøft å si eneste, det kan være ukjente ringvirkninger pga den lille endringer som påvirker installasjonen på ulike system-konfigurasjoner. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Fikk fixa det, fant en gammel ASUS driver på nettet et sted. Funka fint. Prøvde SP1 SP1a og SP2 uten hell. (Dvs SP2 lagde bare krøll på PC'n) Takk for hjelpen uansett. Endret 8. oktober 2004 av zypher_ut Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 du har skjekka for virus, spyware etc. hvis du fortsatt ikke får installert sp1 eller sp2 etter at du har skjekka det, så anbefaler jeg en fin liten format =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå