Angel_M Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei. Jeg har en SE K700 og en IBM ThinkPad bærbar som har bluetooth. Hvordan skal jeg sende filer fra bærbaren til mobilen? De har kontakt med hverandre men K700 spør om et passord og på bærbaren er det ikke noe slikt. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Takk på forhånd. Mvh. Angel_M Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tror jeg mener å huske å ha lest noe lignende før, og da var det ett eller annet med at passordet kunne du velge selv, eller så var det 1234 eller PIN-koden... Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Passordet er standard 0000. Lenke til kommentar
Angel_M Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har prøvd begge de der men mobilen sier ulike passord... Lenke til kommentar
duda Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 vel det skal komme en beskjed om at mobilen prøver å komme i kontakt med maskinen din. du bør prøve å oppdatere bt drivere, eventuelt se på support siden til ibm. Lenke til kommentar
Fred-rik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Jeg har et lignende problem. Hos meg får de kontakt, men de får ikke kontakt med SE tingene. Det bluetooth ikonet sier at han har funnet en K700i og vil at jeg skal taste inn likt passord, dette gjør jeg. Og når jeg kommer inn på på bluetooth-en via mobilen, så står det: Støttet tjeneste:Fant ingen lokale tjenster Noen som skjønner hva jeg mener og vet hva jeg bør gjøre? Endret 7. oktober 2004 av Fred-rik Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har også hatt lignende problemer med P900. Har fått tips fra IBM om å avinstallere eller deaktivere Windows egne drivere og deretter installere IBM sin egen bluetooth-programvare. Ellers finnes det mye stoff om dette på et annet forum (Esato) Lenke til kommentar
dalsper Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Eg har samme bærbar som du. Først klikker du på"legg til et blutooth sted,der det står "velg tjeneste" klikker du på filoverføring og så klikker du på "søk etter enheter" Da kommer telefonen din på lista og telefon og bærbar har kontakt.Men for å no kunne overføre filer må du trykke på "søk enheter innen rekkevidde"(i margen heilt til venstre på skjermen) Når din telefon kommer opp der i det nye skjermbildet høgreklikker du på k700i og velger "utfør paring" ,nå skriver du inn din f.eks 1234 der det står "blutooth-hovednøkkel" og trykker "ok" På tlf din får du nå spørsmål om "tilføye i mine enheter" , velg ja, og skriv in samme kontrollnøkkel,Altå 1234. No er du klar for å overføre filer. Lenke til kommentar
Angel_M Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hei.. Når jeg skal koble meg til Bluetooth så går jeg inn på noe som heter Bluetooth Neighborhood. Der står det bare Search For Bluetooth devices og Local Device. Jeg får kontakt med K700 tlf (det kommer sånn ikon og alt sammen). Men videre skjønner jeg ikke. Noen som kan forklare? P.S Det er IBM ThinkPad bærbar. Takker for hjelpen. AnGeL_M Endret 8. oktober 2004 av Angel_M Lenke til kommentar
dalsper Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei. Jeg har en SE K700 og en IBM ThinkPad bærbar som har bluetooth. Hvordan skal jeg sende filer fra bærbaren til mobilen? De har kontakt med hverandre men K700 spør om et passord og på bærbaren er det ikke noe slikt. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Takk på forhånd. Mvh. Angel_M Eg har og IBM ThinkPad T30 bærbar,Eg går inn på "mine bluetooth-steder" Da går alt problemfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå