Jan Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Gorgoroth satt sikkert pris på den smileyen og. Tranze er noe av det værste jeg vet. Våknet kl 5 om natten på Roskilde Campen. DozeDozeDozeDozeDozeOVERDOZEDoseDoseDose.. Det er til å bli gal av. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 er ikke vokalisten der annmeldt for å ha voldtatt ei dame på en love elns? "Gaahl (vokalisten) was sentenced to 18 months in prison on charges that he beat up a 41 year-old man in what the "victim" called a ritual attack. Gaahl has appealed the sentence to the High Court - criminal division, but as these things take a long time here in Norway, nothing has happened yet." Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 er ikke vokalisten der annmeldt for å ha voldtatt ei dame på en love elns? "Gaahl (vokalisten) was sentenced to 18 months in prison on charges that he beat up a 41 year-old man in what the "victim" called a ritual attack. Gaahl has appealed the sentence to the High Court - criminal division, but as these things take a long time here in Norway, nothing has happened yet." nice Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Man kan bli kvalm av mye, men det meste oppfatter jeg bare som bakgrunnstøy. Skal jeg bli skikkelig kvalm, må det dansband eller Sputnik til. Jeg setter en knapp på "Lukk opp din fjerte..eh, hjertedør". Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Man kan bli kvalm av mye, men det meste oppfatter jeg bare som bakgrunnstøy. Skal jeg bli skikkelig kvalm, må det dansband eller Sputnik til. Jeg setter en knapp på "Lukk opp din fjerte..eh, hjertedør". Du sier noe. Det meste av musikk i butikker og telefonkøer kunne man vært spart for. Hvertfall høy og bråkete musikk. Musikk sånne steder bør være rolig og dempet...min mening Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 90% av alt du finner på VG topp 20? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 20 sanger på Topp 20 (duh), og jeg fant 2 eller 3 som ikke var søppel. Tragisk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Ringte telenor kundeservice idag. Alle konsulentene var opptatt. Le'ann Rimes! Telefonmusikk er iallefall kvalmende. Endret 12. oktober 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 alle o-zone sangene, og den chewing gum sangen, jeg klarer den ikke! den som har skrevet den sangen satt sikkert på fjellet og røkte hasj da han skrev den ! Tror heller han har spist noe dårlig flein! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Takler ikke Turbonegro - Humiliation Street Rart egentlig, for jeg digger Turbonegro Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Aretha Franklin - Respect den er så grusom at jeg ikke tror det! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jessica Simpson - Vet ikke hva sangen heter, men den gikk på svisj for en stund siden (en måned eller noe??)... Tenker du på hennes versjon av Berlins "Take my breath away"? Går vel fortsatt, så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg vil si det meste som går på radio/tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå